Förfest!

Japp.. förfest.. själv hos mig. Men tro inte att det på ngt sätt är ngt tråkigt el dåligt!
Det är ju då jag drar på med den musiken jag gillar och dansar för mig själv och dricker vin och äter bulle (vilket sker nu!)
LIte lätt tipsy .. helt fab (jag vet töntigt uttryck men så får det bli).

Anna e på väg eller ja ... om nån timme el så! Men det e ju eg gött för mig som är super slow med att göra mig färdig.

Min mobil, vilken jag har tappat i golvet typ femhundramiljoner gånger, har nu börjat visa mig sin ilska tillbaka och skärmen är lite knepig. Vilket ju får mig att tänka på en ny mobil som man kan tappa, Sony Ericsson T707 hade jag ju inte tackat nej till.. synd bara att jag förlängde mitt abonnemang med ehh kanske 1 ½ sist jag köpte min nu söndriga mobil...

Bra dag idag på jobbet, lite segt då och då, men sen träffa jag ju Monika och då blev man ju glad!!!=) lillsyrran med sig!
Och Ilker med fru och barn, trevligt att få se det lilla knytet.

Mmm.. den här tanken snor jag från syrran och hennes vän.... Varför ser man så himla sällan, om än aldrig, en vit kvinna me den asiatisk man? Det sker säkerligen men kan inte erinra mig om att jag sett det på bra länge i så fall!

Tjingeling... Nu är det "All the single ladies" som ska spelas trots att jag avskyr den.... dumma Asal o Prag.

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Haha du borde skriva oftare, riktigt underhållande ju!! Och Single Ladies är ju bra ;)

2009-06-13 @ 20:36:46
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0