Kondom...

Under veckan har vadå hänt?

# ... upphittad i provrummet ... ingen ville ta den så man stängde av provrummet ist.

# Den bittra singel kom fram i all sin glans i lördags... precis lagom till att ett ex måste kommentera att man ser ut att ha kul! Ja fan, jag hade ju jättekul verkligen. . . speciellt när han kommenterade det!

# Johan, Anna och Challe o jag är samlade igen synd bara att Elin jobbar!

# Träffade mina söta tjejer idag på Bo01 ... sjuuukt fint väder. El inte. Men vi trotsade vädret iaf och hade trevligt. Blev medbjudna av ett gäng feta danskar med båt till Falsterbo... lite yngre och mindre tunga och snyggare så tja... nya människor har man väl aldrig dött av?

# En önskan om att få ha liiiiite ledigt när det väl är sol hade ju varit väldigt härligt!

# ÄNTLIGEN funnit ngn som kan ge mig nackmassage till ett rimligt pris! YES!

Trivs som en fisk i vattnet!!!!


Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Ehh det där med kådisen lät ju inget vidare hahaha, mysigt att veta att ngn haft action där...!

2009-06-29 @ 23:50:18
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0