Midsommar!


Då gick midsommar av stapeln på Limhamn hos mamma och pappa! Långlunch med sjukt vackert väder! Det tackar vi för! Kan inte komma ihåg sist det faktiskt var sol på midsommar.

                               Söta mamma och pappa


Jag och Malin satt sedan hos mig och skålade och drinkade till det med Chapel Hill och jordgubbar. Väldigt gott, och näringsrikt... Vet inte varför det alltid blir så men vi satt och lyssnade på musik och dansade och helt plötsligt så är klockan sjukt mkt. Duktiga som vi var hade vi kollat upp uteställen, och vi gick!!! hela vägen till stan för att upptäcka att det som skulle var öppet var stängt och vice versa. Så det blev magen som fick bestämma vägen fram till McDonalds och taxi (oerhörd lyx!) hem!

Någonstans under kvällen höll jag och Malin på att försöka lära oss skaka på rumpan :)

På dagen hade jag träffat min nya granne, vägg i vägg med mig, jättetrevlig! Jimmy var en normal granne med normalt hyfs verkar det som och vi konstaterade att om den andre är för högljudd är det bara att knacka på! Hans vän var lite förfriskad men trevlig och där fick man sig allt en komplimang, trevligt!

Senare på natten upptäcker jag och Malin en bit hushållspapper där någon skrivit: "Du behöver inte sänka musiken(?)" det sista är i princip oläsbart men kan ha med det att göra som en liten rolig pik/skämt!

Trevlig kväll och jättetrevligt sällskap!



     =) Malin!

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Så mysigt det ser ut med midsommar på Limhamn!! Och läckra bilder på oss ;) tack själv för en superkul kväll!

2009-06-21 @ 16:00:44
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0