Sol el inte sol?

Måndag! Lite lagom segt men det är sol emellanåt i alla fall!
Tog mitt förnuft till fånga och tog mig till banken och fixade med dosan som jag lyckats blockera på fyllan! Assmart!

Träffade Sabine en sväng på hennes lunch och gjorde detsamma med söta Martin!!
Så det blev en bra måndag iaf!
Ska ju på bio ikväll med Jessika och Therese. Vill se komedi, men får se vart det slutar.

Antingen är mitt blodtryck ännu lägre än vad det är i vanliga fall eller så är det ngt fel på mitt balanssinne. Det känns som att vara lite lätt full, det gungar lite... Kan spriten fortfarande sitta i sen i lördags? Tror inte det va.

Dags att lägga sig på soffan och zappa lite och samla kraft till alla små projekt jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0