Sommar och nya friska tag!

Har ju inte precis engagerat mig här.. man kanske skulle börja nu när det ändå är sommar och man faktiskt har en fritid?
Mja.. vi får se!

4:an sitter som handen i handsken nu ska jag bara få tummen ur och faktiskt posta mina intyg så att man kan börja plugga. Men det löser sig!

Mitt sommarschema har börjat, skönt, lika bra att bara köra på med en gång!
Ska iväg och jobba halvdag efter en fika med söta Jessika!
Längtar redan efter maten haha...

Var ute och joggade in mina nya joggingskor, tja känns ju mkt bättre än de gamla skorna jag gympat i for ever, men varför får jag ALLTID håll???? Ingen som har kunnat svara på denna fråga el lyckats hjälpa mig ur det... och att bara inte tänka på det hjälper inte och jaa jag springer med ngt i handen jag kan klämma på och jag försöker andas "normalt"....
Men skam den som ger sig!

Helt plötsligt (vilket i för sig har hänt ngr ggr innan) så bara tjopp funkar inte TV:n antingen är det verkligen knas med min TV eller så är det ComHem el mitt hus och vår antenn el kabel el vad det nu än är som klyddar!
Man håller i för sig på med ngt i gatan ... kanske det?

På torsdag kommer "syrran" ska stanna till söndag!
=) vi får se hur det går haha... men det är trevligt med sällskap!

Lyssna nu på: http://www.youtube.com/watch?v=Ou4zwnMJxcw&feature=PlayList&p=7AD8A5DA5489A917&playnext=1&playnext_from=PL&index=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0