Gör ngt då..

Göra lista:

1. Komma in på min utbildning, suck, stön, pust och stånk. Snart är iaf den nya ansökningsperioden igång!
2. Få iväg min ansökan till England - är väl en liten bit på vägen, eller väntar på en massa papper ska bli färdiga. Måste kolla fler universitet.
3. Resa!? Hoppas på det nu eftersom jag inte kom in. 
4. Vad ska jag göra under tiden? Jobba jobba jobba, jobba lite till?
5. Ge upp det andra könet. Det blir ju aldrig som man tänkt sig ändå- aldrig.
6. Försöka hitta en ny byrå med dem måtten jag vill ha (tydligen väldigt svårt)
7. Tänka mer dag för dag?
8. El planera ihjäl mig, mycket enklare och roligare.

Får se hur länge listan håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0