komplicerat

imponerad, något så sjukligt imponerad av hur MÄN ja läs MÄN kan göra saker så otroligt komplicerade? Är det bara jag som träffar idioterna/ dem komplicerade?
HUR kan man göra något så komplicerat?? HUR? Och dessutom bli sårad - av sig själv - detta låter i för sig misstänkt likt vad jag brukar göra mot mig själv - hoppas på något och sen blir det inte så. Men HERREGUD 6 år sen - SEX år sedan!

jag är förstummad (uppenbarligen inte tillräckligt för att skriva på fyllan här) och förbluffad. Vad är det jag missar?

Kommentarer
Postat av: Per

Dras man inte oftast till det komplicerade?

2010-08-16 @ 19:04:07
Postat av: ☆ m a l i n .

Kära väninna, nu undrar man ju vad detta handlar om!

2010-08-18 @ 19:20:08
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0