Utmaning

Mm.. legat förkyld och febrig några dagar. De första dagarna med bara feber är i något bomullstecken, riktigt behagligt, inte så mkt tankar mest positiva tongångar. Ju mer jag tillfrisknar desto tråkigare blir verkligheten.
Lite väl svart/vitt.

Utmanade mig själv idag genom att gå en promenad, överlevde den och lyckades dessutom städa och rengöra mina galler till spisfläkten. Kändes lite som om Gordon Ramsey hade velat döda mig där i hygienlära.
Bätter sent än aldrig får man säga.

Nya utmaningar på jobb, ska få acc:en ist för dam. Ska bli intressant med allt pill, men det blir bra det! Nu kommer iaf några av dem mammalediga tillbaka igen ska bli kul! Får man skratta tre ggr så mycket som innan! Det är únderbart att jag inte kan komma på någon dag då jag inte skrattat på jobb el ja.. ngn gång kanske falskt ;) vem vet.

Behöver lite nya utmaningar. El fortsättning på dem jag redan startat... bla bla blaaaa
Imorrn är det jobb.

Kommentarer
Postat av: Määäh

Kissiiiiiiiiiiiiiiiiii! Jag tänker på dig! :)

2010-09-07 @ 09:35:58
Postat av: ☆ m a l i n .

Xtin, hoppas du mår bättre nu! :) Jag åkte också på en rejäl förkylning i helgen, men massor av nässpray och Ipren gör susen haha...

Jag kollade lite festfoton på oss två, och jag insåg att jag saknar dig jättemycket ju!

2010-09-14 @ 21:50:44
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0