En Onepiece och en ansökan skickad

Kan det vara så?? Kan det verkligen vara så att jag äntligen har skickat iväg min ansökan till England? JA det kan det vara. Ser man! Någonstans slutför jag ändå mina projekt. (ska dock bara få iväg mina betyg till NÅGON adress.. pga snökaoset hade kontoret stängt i England. Vill inte ens tänka på vad minutkonstnaden var när jag ringde på mobilen. Men allt för konsten!)

Trivs väldigt bra på Storgatan, denna stora lilla butik. Väldigt härliga människor! Och en bra stämning, har iaf överlevt 2 veckor på stället!

Jul om några dagar.. känns inte så riktigt. Men folk är fina o glada och jag ska Förhoppningsvis ha fått hem min OnePiece till dess! Längtar något ofantligt! Jag ska äntligen få gå runt som en jättebebis och vara en infant igen. Vem vill inte det? Kanske man slipper vuxenbekymmer med.


Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Bra jobbat att du har fått iväg ansökan! :)

(Nu vill jag ha en "like"-knapp haha)

2010-12-22 @ 23:31:55
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: Christin

Haha! El hur!!! LIKE LIKE LIKE på den så att säga!

2010-12-23 @ 23:51:20
Postat av: Mattias

Jag halkade bara förbi en sväng kan inte annat en o säga att du kommer o älska din OnePiece den är så himmla skön :D

2011-01-15 @ 15:11:11
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0