Sommar

Jamen nu leker livet - det är sommar och sol och man kan inte sova på nätterna trots 4 öppna fönster! DÅ vet man att det är sommar! Men det är det värt!

Helgen har varit sjukt bra! Den inleddes med att få träffa Asal och spontant käka middag på Möllan, alltid skönt när någon annan lagar ens mat. Var väldigt trevligt att få sitta och snacka lite skit=)
Dagen efter var det Lomma beach med Nikola, Josse och Ahmed, svettigt värre, ledde till årets första 3 dopp. Sanslöst kallt men välbehövligt.
Kvällen bjöd på förfest hos mig, helt plötsligt hade jag dessutom bjudit in min granne och hans kompis, blev en väldigt lyckad kväll med Malin, Maria, Mirza och André på Båten.
En speciell Dj ( eller bara kvalificerat skitsnack ) förgyllde tydligen stället och då hade även inträdet höjts till 150 kr. Hade i vilket fall väldigt kul, även om diodväggen medförde viss förvirring.

Nu önskar jag bara att jag lyckas pricka in dagarna då det är soool ute men lär bli svårt när man jobbar helg!

Får se om det blir Debaser ikväll med tjejerna el bara parkhäng=)

Adieu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0