Fjärilar i magen och lurandet av tiden.

Nu sitter jag här en halvtimme innan jag ska ge mig iväg för att hämta upp Elin. Jag sitter vid datorn och skriver nonsens bara för att det är så jag. Tidsoptimisten/the freudian slip girl har tagit över hela min hjärnfunktion vid detta tillfälle.
Bara jag skriver det dunkar hjärtat lite extra, det är såhär jag edgar i mitt liv. Strider mot klockan i en redan förlorad kamp.

Men allt detta betyder egentligen bara en sak. Jag är nervös mina små fjärilar i magen flyger runt som bara dem kan göra. Det här ska bli så otroligt roligt och packningen har jag redan justerat ett antal gånger, istället för att ta bort saker har jag snarare rumstrerat om och lagt till saker.

Nu bär det äntligen av! Lövet och Kissie ska hitta sig själva i Asien och genomgå en soul search utan dess like och bli ett med naturen. Eller så blir det bara som det brukar bli man stänger ner och tar en extra drink och tycker att det är nu jag är så fri jag bara kan vara och njuter lite till.

www.resdagboken.se alias: KissieochLovas

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Härligt härligt, är hyfsat avundsjuk!! :)

Förresten, i samband med att jag kollade er Resedagbok tänkte jag logga in på vår gamla och se om den fanns kvar. Kommer inte in, plus att det inte verkar finnas när jag söker på vårt alias. Däremot hittar jag själva resan, har du använt vår gamla och lagt till er nya? Bara så jag vet..

Ha en härlig resa, kram!!

2010-10-31 @ 17:44:25
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0