Last night home

Då var det sista dagen på jobbet igår. En liten tår letade sig fram när jag fick min blomma och min present. Känns väldigt konstigt att jag inte ska komma tillbaka dit igen efter min semester. Kommer sakna mina små pärlor. Samtidigt så är det roligt med en ny utmaning på Storgatan. Något att se fram emot när jag kommer hem från min resa.
Plus att det är december, favoritmånaden av dem alla, upptrappningen till jul och alla fina människor som kommer ner från sina pluggstäder.

Jag och Lövas ska åka till Asien sjukt underbart! Kunde inte komma lägligare att få komma härifrån och få ladda batterierna och bara landa lite. Vi kommer att ha så roligt=) har fjärilar i magen och ryggsäcken väger helvetes för mkt.

Ska försöka packa om den igen! Tjo!

Ska se om jag kan lägga upp en resdagbok... fast samtidigt undrar jag hur mycket internet Borneo har.. men ja vem vet? En näsapa kanske kan assisstera.
By the way har jag läst att på Borneo där är man kända för att krympa huvuden iaf på 90-talet. Och speciellt åtråvärda var kvinnor och barns huvuden, det enda positiva med detta var ju att dessa två kategorier ansågs mer heliga. Fast samtidigt... offer.. som vanligt. Jaja

Nu är det middag med det lilla Lövet och Sallis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0