Hänt mycket.

Gud vad det har hänt mycket på väldigt kort tid!

25-års krisen ligger mer i bakgrunden än i framkant - alltid något positivt med det. Och detta tack vare att helt plötsligt börjar ändå lite problem/hinder på vägen nysta upp sig lite.

Ansökningar till både England och Sverige är färdiga. Ska bara få mig en adress till England så är saken biff. Det vill säga ingen mer ångest över det. Är utom min makt.

Har fått fast anställning och det på Storgatan! Har varit på studiebesök och allt kändes så glatt, roligt och framåt! Fick t o m välja avdelning! Fick tillbaka min Logg, Sport och Divided Red. Vet inget om Red. Men det blir bra det med. Gick därifrån med ett leende på läpparna och kände att det här är något att se fram emot. Speciellt eftersom jag slängs in direkt efter min semester i butiken och den är nyöppnad! Men ska bli otroligt skönt att ha något kul att fokusera på!

Gjorde HP-provet. Jag fick 87 poäng vilket iaf är en höjning med 11 poäng har jag för mig! En höjning i vilket fall som helst sen får vi se vad det blir för normering på det hela. Men glad och riktigt jäkla stolt över mig själv är jag! Var inte ens särskilt trött efter dagen hade bara energi kvar att ge! Hoppas bara på att det äntligen kan vara avgörande för mig!

Och sen till det bästa! Resan!! Kunde inte komma vid ett lägligare tillfälle. När en del annat är kaos ja då lämnar jag landet i bästa tjyv-anda! Malaysia, Borneo och Filippinerna med Lövas.

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Vad härligt att du fick välja avdelning! Blir säkert superskoj, och ny fräsch butik dessutom :) Nu hamnar du lite mer "neråt stan" haha!

2010-10-29 @ 11:16:58
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0